måndag 3 januari 2011

tåget stannar i allingsås

När jag satt på tåget till västerås stockholm från köping så sa de plötsligt att tåget skulle stanna i allingsås! Jag blev rädd att jag hade gått på fel tåg eller att tåget hade åkt fel för västerås tåget från köping stannar aldrig i allingsås och jag vet inte ens vart det ligger, det ligger någongstans borta vid gbg. Men jag kom iallafall fram till västerås utan några problem.
I västerås så mötte jag johanna vid sf och swedbank automaten, därifrån begav vi oss till spicy för brunch. Där satt vi någon timme och efter det strosade vi runt på stan väntandes på hennes buss, jag letandes efter en present till sebbe. Efter att vi sagt hejdå så tog det mig typ en timme till innan jag hittade en present, eller det blev två i en. Han blev glad sen iallafall!
Runt kl 18:00 hängde jag med sebbe och hans familj ut på middag, det blev jenhsens. Det var gott! Lite över åtta kom vi tillbaka hem till de och jag hann se resten av Victorias secret fashion show! (tradition efter nyår, ett måste att se!)
(p.s. vill ha v. s. underwear!) Fick skjuts hem av sebbe och christian och nu ska jag försöka sova, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar