onsdag 2 februari 2011

vad ska jag göra med alla dessa klänningar som ligger på sängen?

Har packat upp min flyttkartong med kläder idag,
sisådär sju månader efter att vi flyttade hit hahaha
har inte brytt mig om att packa upp den,
för att jag trodde att jag skulle vara i USA just nu, men så lätt är inte livet ibland.

Hursomhelst så är det bara mina klänningar kvar, vet inte vart jag ska göra av de.
Skulle vilja hänga upp de men har ingen sådan garderob på rummet. Har lagt ner alla andra kläder i byrolådor, finns en tom kvar, men det är ju inte så fint att vika klänningarna. Får se hur jag gör, tar det imorgon.

Och jag har fixat en spellista på spotify till på lördag, den blev riktigt najs tycker jag!
God natt 


Ps. Mår bättre nu! Men det känns fortfarande tungt med jobbet och au pair grejset men det löser sig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar