fredag 20 maj 2011

He's a pirate

Igår så lagade jag ungnspannkaka med bacon för första gången!
Det blev en lyckad matlagning! Efter det åkte jag till Starbucks och träffade tjejen som sjunger i kyrkan, det var mycket trevligt! Fick prata lite engelska haha
Sen när jag kom hem skulle jag titta på the finale episode av Grey's men det fanns inte, ska titta imorgon och se om det har laddats upp. Avsnitten är på demand.
Bilen är inne på besiktning, vet inte om den kommer att hinna bli lagad innan två..
Kan inte hämta barnen utan bil. Får väl se om de hinner höra av sig från gulf macken där bilen är inlämnad.
Ikväll blir det bio, bio, bio! Hoist the colours!
Pirates of the caribbean: On stranger tide i 3D! Det blir najs!

3 kommentarer:

  1. Ser gott ut :-)
    Stora kram till dej

    från mamma U

    SvaraRadera
  2. Hur har du det Sussie? ser ut att du trivs i varje fall :) Sköt om dej Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Hej Fia! Jag har det bra! Hur har du det? :D Kram

    SvaraRadera