fredag 6 maj 2011

Sugar, We're Goin Down

Såg Disney's Prom igårkväll, fick sällskap av Alexandra!
Filmen var riktigt bra, men den är väldigt predictable haha (se den razia!! ;) hihi)
När de berättade i filmen att prom är en kväll som de vill minnas för evigt,
att den är så viktig, tänkte jag på hur viktig studenten är eller var för mig iaf.
En dag man minns för evigt.
I filmen fanns det en kille som var väldigt lång,
han hade en syster som var väldigt kort, så när de stod bredvid varandra såg det nästan ut som när jag och Sebbe står bredvid varandra, Det var lite kul haha
Vill köpa filmen sen när den kommer på dvd. Och soundtracket! Mycket bra musik i filmen!
Idag ska det visst bli 20 C, det ska bli skönt! Det har varit lite kallt de senaste dagarna.
Det brukar visst vara runt 20 C vid den här tiden annars men det är säkert kallt bara för att jag är här hahah Fryser ju alltid.
Men jag ska nog äta lunch ute i solen. 
Över och ut.

Razia och jag på våran bal.
Saknar dig sötis!!

1 kommentar:

  1. Saknar dig också!!!! Youtubar nu:D. <3<3/Razia

    SvaraRadera