fredag 8 juli 2011

Tiden tickar på

Nu har jag bäddat rent inne i gästrummet.
Mamma kommer hit till Boston, till USA imorgon!
Jag har inte fattat det än. Jag har inte tänkt så mycket på det för att hon kommer att hälsa på sina kusiner nästan hela veckan som kommer, så då känns det ju inte riktigt som att hon är här iaf. Men hon kommer komma tillbaka hit sen igen och vara med mig de sista dagarna hon är här. Jag får semester nästa lördag.
Mika Pohjola – Mumintrollets Visa (Tove Jansson - Erna Tauro)

6 kommentarer:

  1. Hej! Var gärna med i Dagens Blogg hos mig♥
    http://muzicme.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html

    SvaraRadera
  2. Det är 18 år sen vi var i Mumindalen :-)

    Om 24 timmar är jag hos dig.

    Mamma

    SvaraRadera
  3. Kul att få besök av din mamma :) Ha det så bra!
    Svar: Tack :D

    SvaraRadera
  4. Sv: Vad roligt att du är med! Håll utkik i bloggen, vinnaren dras senare idag♥
    (För större chans att vinna, lägg till mig på bloglovin, länka om tävlingen i din blogg eller skriv en fråga på blogresponse). Kram!

    SvaraRadera
  5. sv: Nu har vinnaren i dagens blogg blivit utsedd, kika in för att se om det blev du! ♥
    Inte du? Anmäl dig igen!

    SvaraRadera
  6. Sv: Ja, jag vet inte jag heller... Men man får iaf komma ihåg att hålla hårt i de riktiga vännerna som man har!

    SvaraRadera