fredag 5 augusti 2011

Take me out to the ball game

Igår så var jag på mitt livs andra baseball match.
Den här gången med en riktig amerikan! hah
Jag gick med en tjej från the summer ministry som jag har gått till några gånger nu. Det var jätte fint väder, lite kallt då och då men det var inte så farligt.
Nu känns det som svensk sommar temperatur här borta.
Så jag har börjat frysa lite igen haha
Red Sox Vs. Indians var det som spelade.
Det var ett spännande spel!
Rachel som hon heter hejade lite i smyg på Indians som är från Cleveland, där hon kommer ifrån. De vann by the way. Synd! Red Sox hade vunnit de två kvällarna innan. De förlorade då jag gick och såg min första match i våras också. Hade varit kul om de hade vunnit!
Men det var en bra match och jag hade det väldans trevligt med Rachel!

Billy Joel – Take Me Out To The Ball Game - Live At Shea, 2008

Kevin Rudolf – Let It Rock

Pitbull – Bon Bon (We No Speak Americano)

Miley Cyrus – Party In The U.S.A.

Neil Diamond – Sweet Caroline - Live Version

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar