lördag 24 december 2011

god jul önskar jag er

jag har haft en väldigt mysig julafton här borta i us and a.
jag gick och lade mig vid ett igår natt, väcktes vid sju av två super pigga värdbarn.
de fick gå runt och leta efter tre morgon paket. jag gick sedan och lade mig igen, sov i en timme.
gick upp och duschade, fixade mig, skypeade lite snabbt med carro och kristine.
gick ner och åt brunch. ringde och sade god jul till sebbe.
sjöng lite julsånger över telefon till bl.a. sebbe och hans familj.
åt sedan jul lunch. lekte ute efter det.
sen kom tomten en snabbis. efter det blev det högläsning av rim och paket öppning.
lite prinsess tårta efter alla paketen och nu sitter jag här.
ska kika på karl bertil jonssons jul på youtuben.

Julafton förra året hemma i Sverige 

Mormor och jag 

Älskade Lillebror 

Älskade mormor och systrar 

Mamma och Pappa, hoppas vi kan skypea imorgon! 



1 kommentar:

  1. Vi hade en fin "dan före dopparedan!" Med mormor.
    Hon fick strumpor och en fin filt som Anki har sytt på syslöjden. Den är ljusblå med en katt på. Världens bästa mormor, står det på den. :-)

    SvaraRadera