onsdag 4 april 2012

Bittersweet..

Isch! Fy tusan vad jag kommer sakna de vänner jag har fått här i USA..
Jag sa hejdå till Talia och Tony för en stund sen och imorgon måste jag säga hejdå till Jackie..
Usch.. börjar gråta.. kommer sakna de så sjukt mycket!
I början på året kändes det så jobbigt att vara ifrån alla hemma, så då längtade man hem.
Men nu är det riktigt blandat, det ska bli super roligt att komma hem och träffa alla igen,
samtidigt så är det så ledsamt att lämna de vänner jag har här..
Och så har jag lite smått ångest och oro för sommaren och hösten.
Tänker alltid för långt framåt eller för långt bakåt.
Har svårt för att stanna i nuet.. Usch!
Det här året har gått så fort!
Jag vill, vill inte, vill, vill inte, vill...

1 kommentar:

  1. Allt kommer lösa sig Sussi, på ett eller annat sätt, jag lovar! Har också blandade känslor, men så är det här i livet. <3 /Mary

    SvaraRadera