tisdag 3 maj 2011

in your eyes

Jag hittade till köpcentrumet igår! Yeaj!
Jag och Alexandra (svenskan från au pair skolan) träffades inne på Macy's.
Vi kollade inte runt någonting alls nästan på Macy's utan fortsatte att gå runt till lite andra affärer och vi stötte på min dröm affär som jag har pratat om så mycket innan jag kom hit! Någon som kan gissa? haha






















Jag är kär i den butiken alltså haha
så mycket som jag skulle vilja ha!
Vi gick in och kikade lite snabbt, strosade vidare och hittade forever 21, en annan ny favorit!
Tittade runt i fler affärer, jag hittade ett par shorts inne på American Eagle som jag tog med mig hem, 30% rea var det på de. Två au pairer från Österrike mötte oss på AE, jag hade träffat den ena av de tidigare på dagen.
De var trevliga! Vi gick och åt på ett litet japanskt mat ställe, jag beställde chicken terriyaki, det var gott!
Efter middagen så splitrade vi på oss. Jag och Alexandra åkte till target.
Där fyndade jag Grey's Anatomy season one and two! woho!
Lite smink och ansiktsprodukter hängde också med hem.
Ikväll så tror jag att jag ska åka till starbucks och fika lite.
Oj, det blev ett rätt så långt inlägg hehe

5 kommentarer:

  1. Låter som att du har det superbra! :D

    SvaraRadera
  2. åå Forever 21 <3
    Brukade handla där när jag var i US & A :D
    /Cattis

    SvaraRadera
  3. Gilla Gilla långa inlägg!!<3/Razia

    SvaraRadera
  4. nej men jag är inte alls avundsjuk... ;)

    SvaraRadera
  5. Du kanske inte behöver så "många" kläder överskickade :-)
    Jag skickar över en del av det vi tittade på. Kan vi skypa på fredag? Jag har ledig dag. Skriv på fb. Kram

    SvaraRadera