måndag 2 maj 2011

schlutt!

(som håkan brukar säga)
Nu är mitt påskägg slut!
Min andra jobb vecka har börjat.
Hade ledig helg i helgen, det var skönt!
I lördags när alla där hemma firade valborg så gick vi på en Boston Red Sox match!
Det var riktigt häftigt! Vi hade jätte bra platser! (inte för att ta bilder kanske, vi satt bakom ett stort nät men jag tog massor med bilder iaf)
Satt på tredje raden längstfram, nära där pitchern slår.
Red Sox förlorade tyvärr men besides that, var det awesome!





















Igår så var man på en liten välgörenhetsshow för MS.
Mamman i familjen var med och sjöng i showen.
Det var mycket fint!
En bra helg har det varit!
Jag ska snart skypea med Herr Holmgren.
Efter det ska jag ut och köra en tur och se om jag minns hur man kör till sjukhuset, bibblan, bion och the mall.

2 kommentarer: